איך להתמודד עם הלחץ בזמן ההכנות לחתונה?

תקופת ההכנות לקראת החתונה נחשבת לתקופה למדי בעבור כל כלה. במדריך זה נציג בפנייך טכניקות וטיפים לצורך התמודדות עם לחץ, כך שתוכלי לעבור את התקופה המרגשת אך המלחיצה באופן הטוב ביותר.

הכנות לחתונה: כך תעברי את התקופה על הצד הטוב ביותר

הצעת הנישואין כבר עברה, האולם נסגר וההזמנות נשלחו לאורחים. כל כלה מכירה את התקופה הזו: אין ספור שיחות עם ספקים, לחץ מצד המשפחה ובעיקר תחושה שהיום הגדול מגיע ואת פשוט לא מוכנה. מדובר בתקופה מאתגרת ומלחיצה במיוחד אשר גורמת ללא מעט כלות "לאבד את זה" ולהרגיש כאילו יום החתונה הופך ליום מתיש, במקום ליום מרגש ובלתי נשכח. כדי להוריד את המתח והדאגה לקראת התקופה הבלתי נשכחת הזו, החלטנו לאסוף בשבילך טיפים מצוינים מכלות אשר מעבירות את התורה הלאה:

נטילת קולגן

חלק בלתי נפרד מההכנות לחתונה נוגע לביצוע של פעילות גופנית וכן הכנת העור לקראת האיפור ביום הגדול. באמצעות נטילת קולגן באופן קבוע תוכלי להעניק לעור שלך תוסף תזונה איכותי אשר לא רק משפר את עור הפנים אלא מעניק לגופך חלבונים אשר מעודדים ייצור קולגן. אבקת קולגן נחשבת לאחד מתוספי התזונה הטובים ביותר, ולכן בעת תקופת ההכנות מומלץ לשלב את אבקת הקולגן בכדי לראות תוצאות ביום החתונה – עור זוהר ותחושת חיונית.

האצלת סמכויות

על מנת להקל על עצמך בתקופה של ארגון החתונה ובעיקר כשמתכננים חתונה שונה ומיוחדת, מומלץ ליצור קשר עם חברה קרובה אשר את סומכת עליה ב 100%, בכדי להאציל סמכויות. חברה אשר תיקח פיקוד תאפשר לך להסיר לא מעט דאגות, וזאת בשל העובדה כי החברה תוכל ליצור קשר עם ספקים, להיות בקשר ישיר עם מנהל האירוע וכן לוודא ביום האירוע כי הכול סגור ושום דבר לא נשאר לדקה ה 90. פנייה לחברים ובני משפחה תאפשר לך לקבל מעטפת תמיכה ועזרה אשר היא הכרחית בעבור השקט הנפשי של ארגון ותכנון חתונה.

רכישה של יומן ארגון חתונה

יומן ארגון חתונה מהווה דרך מצוינת לעשות סדר בתהליך של ארגון החתונה, וכתוצאה ישירה מכך להפחית את רמות הלחץ. באמצעות היומן תוכלי לתעד את כל תהליך ארגון החתונה באמצעות טבלאות מסודרות של משימות, טלפונים של ספקים וכן רשימת TO DO LIST, בכדי להיות עם אצבע על הדופק ולוודא כי לא נשארו נושאים פתוחים בהם יש לטפל, רגע לפני היום הגדול.

פעילות גופנית סדירה

מחקרים מצאו כי פעילות גופנית קבועה יכולה להפחית באופן משמעותי את רמות הלחץ. הקדישי לעצמך לפחות שעה בשבוע לצורך אימון אליו את מתחברת. באמצעות תרגול יוגה למשל תוכלי לחזק את הקשר בין גוף לנפש, באמצעות תרגול של טכניקות נשימה ויציבות. בכך תוכלי להרגיש שלווה, רגועה ויציבה.

שיהיה המון מזל טוב!

השארת תגובה