בעלי אולמות אירועים? אל תפספסו את שירות חייגן טלפון של Voicenter

Voicenter לאולמות אירועים

כמה לקוחות טובים הפסדתם היום? מי שמתכננים להתחתן, מתכננים את העניינים כיום במידה רבה דרך האינטרנט. שם הם מוצאים בקלות ובמהירות את המתחרים שלכם והם יתקשרו אליהם. לא חבל? במקביל, המתחרים שלכם עובדים באופן אקטיבי, על שיווק וטיפול בלידים. מה אתם עושים בנידון? איך אתם מטפלים בהוצאת שיחות מכירה? יש פתרון ייעול מצוין וחשוב שתכירו אותו!

חייגן טלפון אוטומטי

שירות חייגן עושה באופן בסיסי דבר פשוט – הוא מחייג אוטומטית לרשימת מספרי טלפון, במקומכם. המערכת מבצעת את החיוג וממתינה למענה ורק אם וכאשר יש מענה, היא תחבר את נציג המכירות שלכם. מנגנון זה, מחליף את התהליך הרגיל של חיוג ידני. באמצעות חייגן טלפון אתם "מדלגים" על שלב תיאום השיחה. יותר נכון – המערכת מבצעת בעצמה ובמקומכם, את התיאום בין הלקוח לבין הנציג שלכם. בכדי לדעת שהלקוח לא עונה, הרי צריך להמתין כמה צלצולים. לא הרבה זמן, אבל זה גם זמן שמצטבר. אם הלקוח אכן עונה, מי פנוי לדבר איתו? המערכת תזהה זאת לבד ותנתב את השיחה בהתאם.

מגוון יתרונות לשירותכם

שרות חייגן אשר מיושם היטב, יספק מגוון יתרונות לאולם האירועים:

חסכון במשאבים

לפני הכול, ברור שחייגן כזה חוסך עבורכם זמן ולכן, גם חוסך בכוח אדם לביצוע השיחות היוצאות. אגב, כאשר מעוניינים להעביר ללקוחות מידע אחיד, שרות חייגן יכול להשמיע להם הודעה מוקלטת כזו. אין צורך לבזבז זמן של נציג, אשר יסביר את הדברים לכל לקוח באופן אישי.

מיצוי הטיפול בלידים

חשוב אפילו יותר מהחיסכון במשאבים, הוא שכך ניתן לשפר משמעותית טיפול בלידים. להגיע לכל ליד ולקוח, באופן האפקטיבי ביותר. כמובן, בכדי למצות את הטיפול, העובד שמדבר עם הלקוח צריך לדעת לגביו, את כל מה שחשוב בהקשר השיחה היוצאת. במקום להוציא זמן על איתור מידע זה עבור כל שיחה, שאולי בכלל לא תתקיים (כי הלקוח לא עונה), יש פתרון עדיף בהרבה – ניתן להעלות אוטומטית את הפרטים המתאימים, להצגה על הצג של העובד.

ניתוח מידע

מערכת החייגן מאפשרת לאסוף ולנתח מידע על פעילות זו, בכדי להבין טוב יותר את המתרחש.

מתי זה חשוב

ראשית, מערכת כזו תורמת וחשובה תמיד. הסיבה לכך, היא שטיפול בלידים חיוני בכדי להשיג לקוחות חדשים. מחד, אולם אירועים עובד עם לא מעט לקוחות חוזרים. למשל, מישהו שבעבר התחתן אצלכם וכעת חוזר אליכם עבור בת מצווה. או מי שהיה לקוח בעבר והמליץ עליכם לאדם אחר. מאידך, לא מספיק עבודה מגיעה בצורה כזו. אמנם מדובר על שירותים חיוניים, אך התחרות בתחום שלכם רבה ותדירות הצורך בשרותיכם עבור כל לקוח ספציפי, קטנה יחסית.

ככל שיש לכם יותר שיחות יוצאות למטרות מכירות, כך התועלת משרות החייגן תגבר. כמו כן, לעתים יש פעילות חד פעמית או זמנית, אשר סביבה מעוניינים להוציא שיחות בכמות גדולה מהרגיל. שרות החייגן יסייע להתמודד עם אתגר זה, מבלי הצורך לשכור עובדים נוספים או להשקיע יותר מדי זמן עודף. ניתן לחשוב על מערכת החייגן, כעל רובוט שמתמחה בתיאום שיחות. ואכן, תוכנות ושירותי מחשוב רבים, מתפקדים כאוטומטים מתמחים, אשר מתמקדים במשימות מאוד ספציפיות. הם מעין מומחים לדבר אחד מסוים ומומחיות זו, הולכת יחד עם מצוינות.

להמשך קריאה ולרכישת השירותים, ראו באתר של וויסנטר.

לסיכום

מומלץ לבעלי אולמות אירועים, לשפר את ניהול השיחות היוצאות והטפול בלידים, באמצעות שירות חייגן הטלפון של Voicenter.