הפקת אירועים מתחילה באינסטגרם: קידום ברשתות חברתיות למפיקי אירועים

הפקת אירועים היא עסק אינטנסיבי אשר מאגד בתוכו מגוון שירותים והתנהלות מול ספקים שונים. מהות עבודתו של מפיק האירועים היא לחסוך ממזמין האירוע את כל הקושי, המאמץ ולעיתים גם החיכוכים השונים מול בעלי המקצוע. מזמיני האירוע מטילים עליכם כמפיקי האירוע שלהם אחריות רבה. במקום לבדוק כל מנה, כל סידור פרחים וכל רשימת שירים באירוע, הם מאצילים עליכם את הסמכות כי הם משוכנעים שיש לכם את היכולת הביצועית וגם את הטעם הטוב לקבל החלטות בשבילם בכדי ליצור את האירוע המושלם. מנקודת מבטו של מזמין האירוע, מדובר על שירות מאד מיוחד לאירוע שיהיה משמעותי לו וליקרים לו – משפחתו וחבריו. לאור כל זאת, קיימים דגשים מיוחדים בשיווק של השירות שלכם כמפיקי אירוע. אתם חייבים להעביר מסר שיווקי מורכב יחסית תוך שאתם משרים הרבה אמון. תהליך רכישת הלקוח בתחום הזה יכול להיות ארוך ומורכב ובמאמר הזה נדון בכלי שיכול מאד לעזור לכם בו.

אינסטגרם למפיקי אירועים – השער העסקי שלכם באינטרנט

ישנם תחומים בהם תהליך השיווק נסמך על מה שקרוי 'שיווק מפה לאוזן'. תחום האירועים וההפקה שלהם הוא במובהק תחום כזה. לקוחות פרטיים ישמעו עליכם מהמלצות ולקוחות עסקיים יבררו אצל קולגות עם מי היתה להם הצלחה בהפקת אירוע בעבר. חשבון אינסטגרם בתחום הזה הוא למעשה כלי לחזק את היכולת שלכם למנף את השירות הטוב שנתתם בעבר בכדי להציגו ללקוחות הבאים. זוהי דרך מתוחכמת של המלצות מפה לאוזן אשר נעשות על ידי שיתופים, צפיות ולייקים על הפרסומים השונים שלכם. רבים ממפיקי האירועים נרתעים מלפתוח חשבון אינסטגרם מפני שהם חוששים מפופולריות נמוכה שלו, לפחות בשלבים הראשונים. להם אנחנו מזכירים שקניית לייקים היא אפשרות מצוינת לעסקים שרק עושים את צעדיהם הראשונים באינסטגרם וברשתות חברתיות בכלל. יש לשירות הזה הרבה יתרונות. הוא מביא לחשבון הרבה תנועה כבר בימים הראשונים. שנית, הוא יוצר חשיפה חיובית לפוסטים שלכם ומגביר את האמון הניתן להם על ידי מבקרים אורגנים.

רכישת לייקים צריכה להיעשות דרך חברה מאד מקצועית עם ניסיון בתחום, למשל יוהו אשר מספקים פתרונות שונים ברשתות חברתיות. הם הכתובת שלכם לרכישת לייקים באופן דיסקרטי ואמין. השירות ניתן באופן מהיר והלייקים המתקבלים נחשבים לאיכותיים. ממשק ההפעלה שלהם הופך את השירות לזמין והמחירים מאד נוחים כאשר קיימות חבילות לכל צורך.

הפקת אירועים מתחילה באינסטגרם: קידום ברשתות חברתיות למפיקי אירועים

מתחילים באינסטגרם

הבחירה של מפיקי אירועים באינסטגרם היא לא מקרית. זוהי רשת המבוססת על תכנים ויזואליים – תמונות, סרטונים, סטוריז. הפקת אירועים זה שירות שמצטלם טוב ואפילו יש לכם חומרים מקצועיים מהצלמים המקצועיים באירועים עצמם. גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים מפיקי אירועים באינסטגרם מאותן הסיבות בדיוק. הפלטפורמה מציעה לכם אפשרויות עסקיות רבות כולל קבלת פניות ממשתמשים ואיסוף פרטי קשר.

מי שרוצה להמשיך הלאה לרשתות חברתיות אחרות, יכול לעשות זאת כמובן. ניתן בקלות לשתף פוסטים באופן אוטומטי מאינסטגרם לפייסבוק העסקי שלכם. גם מערכת המעקב אחרי חשיפת פוסטים היא משותפת לשתי הרשתות החברתיות.

ההשקעה בחשבונות עסקיים ברשתות החברתיות יכולה להיות משמעותית. בכדי לקבל חשיפה רבה וחיובית צריך להשקיע ביצירת התכנים, ברכישת לייקים או עוקבים, בפרסום ועוד. ההשקעה הזו, אם היא מתבצעת נכון, היא לרוב משתלמת מכיוון שהיא בונה לכם נכס של ממש: חשבון אינסטגרם מצליח אשר מייצר לעסק שלכם לידים באופן קבוע.