איך מארגנים מסיבת רווקות שהכלה לא תשכח?

היא אמרה לו כן! ועכשיו אתן צריכות לארגן לחברתכן הטובה מסיבת רווקות בלתי נשכחת, מלאה בפעילויות, משחקים ושלל תכנונים. אבל איך עושים את זה? הכנו לכן מדריך מיוחד בנושא.

מסיבת רווקות

איך מתחילים לתכנן את האירוע?

בכדי לארגן את מסיבת הרווקות המושלמת, אתן חייבות לערוך רשימת מוזמנות שתכלול את כל הנשים החשובות בחייה של הכלה. בקשו מהכלה להעביר לכן רשימת מוזמנות מסודרת הכוללת מספרי טלפון, כך תוכלו להקים קבוצת WHATSSAPP ייעודית ולקבוע את מועד המסיבה ביחד.

תכנון מסיבת רווקות דורש לא מעט תשומת לב, לכן לפני שתתחילו לתכנן את החגיגה, להתקשר לספקים ולהכין משחקים – הגדירו תקציב ריאלי. בהגדרת התקציב כדאי להתחשב בכל המוזמנות ולהתייעץ עמן בנושא, משום שלא לכולן מתאפשר לשלם כמה מאות שקלים על האירוע, לכן מוטב לקבוע את התקציב יחדיו.

לאחר שהגדרתן תקציב, זה הזמן לקבוע מועד לאירוע (שמתאים לכולן כמובן) ומיקום. היה והתקציב נמוך, תוכלו לערוך את החגיגה בבית הכלה, בפאב שכונתי או אפילו בפארק רחב היקף כדוגמת פארק הירקון. אם התקציב מאפשר, תוכלו לשכור וילה, לופט או חדר פרטי בבית מלון ושם לערוך את המסיבה.

בחירת קונספט

לא כל מסיבות הרווקות מאופיינות בקונספט מסוים, אבל בכדי לייחד את המסיבה ולהעניק לה אווירה ייחודית, תוכלו להגדיר מראש קונספט לפיו יתנהל האירוע כולו. למשל תוכלו לערוך מסיבת רווקות בסגנון מסיבת פול מון, מסיבת ספא, חגיגה בקונספט איטלקי, מסיבת בריכה וכו'. כל המטרה במסיבת קונספט היא שהחגיגה כולה מתיישרת בהתאם לקונספט הנבחר, ומעבר לזה, הקונספט ימקד אתכן, כך תוכלו לארגן את המסיבה בקו שנבחר.

אחרי שבחרתן קונספט לאירוע, רכשו את כל האלמנטים והקישוטים הנחוצים לכם על מנת להעניק לחלל המסיבה את האווירה הרצויה (בהתאם לקונספט כמובן). תוכלו למצוא שלל פריטים במחירים מוזלים באתר איביי בעברית, שהרי המוצרים באתר מתאימים לכל תקציב.

קראו גם: משחקי היכרות למסיבת הרווקות

תכני המסיבה

מסיבות רווקות מאופיינות בשלל משחקים מדליקים הקשורים לזוגיות של בני הזוג, כדוגמת שאלון חתן-כלה. מעבר לזה, לא מעט נשים בוחרות לתת למסיבה אווירה נועזת יותר ומשלבות משחקים נועזים כמו אמת או חובה, משחק השאלות, אמת או שקר וכו'. נוסף לאלה, ניתן למצוא מפעילים, מפעילות ומופעי סטנד אפ המיועדים למסיבת רווקות, כך שהאפשרויות לבחירת תוכן המסיבה מגוונות במיוחד.

אם התקציב מאפשר לכן, תוכלו להזמין לאירוע מופע סטנד אפ, כשבדרך כלל הסטנד אפ כולו מוקדש לכלה ודורש מתן מידע מקדים למפעיל. מלבד זאת תוכלו להזמין דראג קווין, סדנת בישול, סדנת לריקודי בטן או כל הפעלה שתואמת לקונספט שבחרתן.

אם התקציב מוגבל, תוכלו לתכנן את תכני המסיבה בעצמכן. ערכו רשימת משחקים (אל תוותרו על משחקי ילדות!) ובקשו מכל מוזמנת להכין משחק אחד מתוך הרשימה, כך המשימות יתחלקו בין כולן והמסיבה תכיל כמה וכמה משחקים ייחודיים. אם לא די בכך, תוכלו לארגן סדנאות מבלי לשלם על מפעיל. כלומר, אם אחת הבנות שעתידה להגיע למסיבה יודעת לעצב תכשיטים, לערבב קוקטיילים, לסרוג בטריקו וכו' – תוכלו לבקש ממנה להעביר סדנה לכל הבנות.

אוכל

התאימו את המאכלים שיוגשו במסיבה לקונספט של האירוע, בייחוד אם מדובר בחגיגת פול מון או באירוע בסגנון איטלקי. לרוב נהוג לערוך רשימת מאכלים (בדרך כלל חלבית) ולחלק את הרשימה בין הבנות, כך שכל אחת תביא עמה מאכל אחד. אם תרצו, תוכלו להזמין קייטרינג או מגשים מוכנים ולחסוך לעצמכן עמידה ממושכת במטבח.

ומה לגבי מתנה לכלה?

למרות שהמסיבה כולה היא מתנה, נהוג להעניק לכלה מתנה נוספת במהלך המסיבה. השי השכיח ביותר הוא אלבום ייחודי המכיל תמונות מחייה של הכלה כמו גם ברכות מכל בני המשפחה והחברות הטובות. אם תרצו להעניק מתנה שונה אך דומה, תוכלו לפתח תמונה גדולה של כולכן, כשעל התמונה עצמה כל אחת תכתוב בטוש עמיד ברכה קצרה לכלה.

 

תכנון מסיבת רווקות זו בהחלט הפקה לא פשוטה, אך מהנה במיוחד. תכננו את האירוע על הצד הטוב ביותר וחלקו ביניכן את המשימות השונות – כך תוכלו לצלוח את החגיגה ולהפוך את מסיבת הרווקות לחוויה בלתי נשכחת!

השארת תגובה